Categorie:

Dimensiune anvelope:

Producator

Sezon:




runflat  

Material jante:

Caracteristici jante:

Producator

Dimensiune roti:

Marca:


Producator

Categorii:

Producator

Categorii:

Producator



Plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)


Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

 

UTILIZAREA ACESTUI SITE PRESUPUNE CĂ SUNTEŢI IMPLICIT DE ACORD CU TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE MAI JOS.

1.DEFINITII

Elite Tires Distribution SRL este societatea care administreaza domeniul www.anvelopejantealiaj.ro (numit in continuare "site"). Elite Tires Distribution S.R.L. (denumita in continuare “Elite”), societate organizata in baza legii romane,  cu sediul social in orasul Ploiesti,  Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, Nr. 188, (LOCATIE: STRADA PODUL INALT VIS-A-VIS DE SEDIUL ROMGAZ), judet Prahova, avand codul de inregistrare fiscala RO26606664, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Prahova sub nr. J29/306/2010.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi  vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

Continut:

  • toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre un angajat/colaborator Elite prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Elite Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre Elite intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Elite, sau alte date privilegiate ale acesteia.

Vanzator -  Elite Tires Distribution S.R.L.

Client - persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.

Utilizator - persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la continutulsite-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Elite (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Elite si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.

Comanda -  document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un Client, prin care Clientul transmite Elite intentia sa de a achizitiona produse si servicii de pe site. Rezervarea unui produs accesand site-ul NU reprezinta o comanda.

Contract – reprezinta o comanda confirmata de catre Elite, prin care Elite este de acord sa livreze Clientului produse si servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora. 

Important:

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin email si/sau SMS,  a notificarii de expediere a comenzii.

Forta Majora -  evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.Atat clientul cat si Elite  nu vor fi raspunzatoripentruneexecutareaobligatiilorcontractuale, daca o astfel de neexecutareestedatorataunuieveniment de fortamajora

Utilizare abuziva: reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Elite.Produse si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Elite, Clientului, ca urmare a contractului incheiat.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs si/sau serviciu de catre Elite clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Elite, indiferent de modalitatea de livrare.

 

2.PROCEDURA DE COMANDA

Clientul/Utilizatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automata a produsului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Comanda se considera valabila numai dupa ce Elite  confirma Clientului prin email, apel telefonic si/sau SMS, posibilitatea onorarii acesteia. O comanda nu poate fi livrata pana cand aceasta nu a fost confirmata prin oricare dintre modalitati anterior mentionate.

Elite poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate ClientuluI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1.  neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  2.  invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre Elite, in cazul platii online;
  3.  datele furnizate de catre client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

Pentru comenzile externe , cele care au un termen de livrare de peste 5 zile (stocuri externe ) , afisat sub disponibilitate ,se percepe un avans de minim 20% din valoare comenzii si restul la livrare.

Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin email/SMS confirmarea livrarii acesteia.

Denuntarea unilaterala a comenzii se poate face de catre client daca Elite intarzie livrarea, cu exceptia situatiilor de forta majora, cu maxim 10 zile lucratoare peste termenul specificat in confirmarea comenzii. Denuntarea unilaterala trebuie formulata in scris si expediata cu confirmare de primire, prin fax sau prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrarii in posesia produsului comandat. In acest caz, daca plata s-a efectuat deja de catre client, acestuia i se vor returna banii, in maximum 14 de zile din momentul primirii produsului neacceptat de catre client, conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.


3. MODALITATEA DE LIVRARE

Produsul va fi livrat clientului in sistem de curierat door-to-door catre client sau poate fi ridicat direct din magazinul Elite, conform optiunii clientului.

Produsele cumparate de pe site sunt livrate in tara prin intermediul firmei de curierat rapid FanCurier.

Elite va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Elite va informa Clientul despre aceasta situatie. Elite poate livra ClientuluI un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul  solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si acordulClientului.

Detaliile de livrare a produselor/serviciilor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Elite, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

Taxe de Livrare:

1 anvelopa auto/4x4 -30 de RON;

2 anvelope auto/4x4 -30 de RON;

3 anvelope auto/4x4-40 de RON;

4 anvelope auto/4x4 cu suma totala ce nu depaseste 500 de RON -30 de RON;

4 anvelope auto/4x4 a caror suma totala depaseste 500 de RON– livrare gratuita/inclusa;

 

Pentru anvelopele de camion si agro-industriale transportul se calculeaza in functie de greutatea acestora (de exemplu, pentru 100 de kg, transportul va costa 110 RON (TVA inclus.)

Aceste tipuri de livrari sunt valabile pentru localitatile cu acoperire Fan Courier. 

Pentru localitatile fara acoperire Fan Courier se mai percepe o taxa unica de 30 de RON (TVA inclus) indiferent de numarul de kilometri suplimentari.

 

4.FACTURAREA SI PLATA PRODUSELOR

Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru produsele si serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Factura se va emite pe baza datelor furnizate de catre client  prin comanda plasata. Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului  includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Elite nu este responsabil si nu poate fi tinut raspunzator pentru furnizarea unor date incorecte, incomplete si/sau neadevarate la momentul crearii CONTULUI si la data plasarii COMENZII de catre client/utilizator, aceste inadvertente putand atrage anularea comenzii de catre Vanzator.

In cazul platilor online Elite nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

Plata se poate face prin urmatoarele modalitati:

  • ramburs (la primirea comenzii), direct la curierul nostru , FanCourier;
  • cu ordin de plata prin banca/depunere in cont (livrarea se va face in momentul confirmarii platii in contul nostru);
  • direct pe site, cu cardul, prin intermediul - euplatesc si mobilpay;

Prin intermediul platii cu cardul produsele se pot plati si in rate egale fara dobanda, daca aveti cardul de cumparaturi la una din bancile cu care avem acord, respectiv:

  • BCR (pana la 4 rate )- selectati euplatesc
  • BT(pana la 4 rate) - selectati euplatesc
  • Alpha Bank(pana la 6 rate)- selectati euplatesc;
  • BRD(pana la 6 rate) - selectati euplatesc;
  • Credit Europe Bank-card Avantaj (pana la 4 rate)- selectati mobilpay;
  • GarantiBank (pana la 4 rate)-selectati mobilpay;

5.Limitarea raspunderii

Elite face eforturipermanentepentru a pastraacurateteainformatiilor din acest site. Rareori acestea pot contine mici inadvertente.Elite nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail/SMS in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.

Preturile produselor de pe acest site sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe SITE sunt valabile in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului, reprezentantul Elite va oferi solutiI alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, designului fara notificare prealabila de catre producatori.

Produseledistribuitepesite suntlistate in maimultebaze de date. Din acestmotiv in eventualitateaunoreroritehnice/materiale in actualizareabazei de date, uneleproduse care suntlistatecafiind in stoc, pot fi de faptcu stocepuizat. In acestcaz, Clientulva fi contactat de indataceacest aspect a fostsemnalat. Elite  nu va trimite produse similare care sa inlocuiasca produsul comandat, decat dupa informarea si acceptul final al Clientului.

Elite îşi rezervă dreptul de a modifica oricând termenii şi condiţiile de faţă, fără vreo notificare prealabilă. Modificările vor fi afişate în acest loc şi vor avea efect imediat. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin  trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

6. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

In afara de cazul in care este agreat de catre elite si client diferit, proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare si doar dupa efectuarea platii din partea clientului, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate in magazinul Elite).                                           

7.RETURNAREA PRODUSELOR

Potivit legislatiei in vigoare, clientul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesia fizica  a produselor.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul se obliga sa instiinteze Elite, printr-o notificare scrisa,  cu privire la decizia de retragere din contract,despre produsul pe care doreste sa il returneze, data la care a fost livrat precum si daca doreste inlocuirea cu un alt produs. Dupa procesarea acestei informari, Elite comunica confirmarea de primire a deciziei de retragere. Comunicarea scrisa in acest sens se va trimite la urmatoarea adresa de email: office@anvelopes.ro.

Orice retur facut de catre client, fara instiintarea scrisa prealabila, nu va fi procesat.

Clientul  este obligat sa returneze produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Elite Tires Distribution Srl decizia sa de retragere.Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul in care comanda este achitata, Elite va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Elite Tires Distribution Srl de catre clientul persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din contract,conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.

Elite TiresDitribution Srl  va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

Elite isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate clientului persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Returnarea produselor se va face  in ambalajul original intact, insotit de eticheta de livrare si doar daca acestea nu prezinta nicio urma de folosire si/sau deteriorare, survenita dupa momentul expedierii.

Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor, conform legislatiei in vigoare.

Daca motivul returului este un defect de fabricatie al produsului sau faptul ca produsul primit nu este cel pe care l-ati comandat, din culpa Elite Tires Distribution Srl, taxele aferente transportului-retur vor fi suportate de catre noi.

Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind acelasi serviciu de curierat rapid – FanCurier, la urmatoarea adresa: Str.Gh.Gr. Cantacuzino, nr. 188, Ploiesti, Prahova.

8.LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Elite si Clienti / Utilizatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Elite are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, Elite isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.