Categorie:

Dimensiune anvelope:

Producator

Sezon:




runflat  

Material jante:

Caracteristici jante:

Producator

Dimensiune roti:

Marca:


Producator

Categorii:

Producator

Categorii:

Producator



Plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)


Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

 

UTILIZAREA ACESTUI SITE PRESUPUNE CĂ SUNTEŢI IMPLICIT DE ACORD CU TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE MAI JOS.

1.DEFINITII

Elite Tires Distribution SRL este societatea care administreaza domeniul www.anvelopejantealiaj.ro (numit in continuare "site"). Elite Tires Distribution S.R.L. (denumita in continuare “Elite”), societate organizata in baza legii romane,  cu sediul social in orasul Ploiesti,  Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, Nr. 188, (LOCATIE: STRADA PODUL INALT VIS-A-VIS DE SEDIUL ROMGAZ), judet Prahova, avand codul de inregistrare fiscala RO26606664, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Prahova sub nr. J29/306/2010.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi  vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

Continut:

  • toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor sau Clientilor sai de catre un angajat/colaborator Elite prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Elite Utilizatorului sau Clientului, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre Elite intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Elite, sau alte date privilegiate ale acesteia.

Vanzator -  Elite Tires Distribution S.R.L.

Client - persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.

Utilizator - persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la continutulsite-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Elite (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Elite si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.

Comanda -  document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un Client, prin care Clientul transmite Elite intentia sa de a achizitiona produse si servicii de pe site. Rezervarea unui produs accesand site-ul NU reprezinta o comanda.

Contract – reprezinta o comanda confirmata de catre Elite, prin care Elite este de acord sa livreze Clientului produse si servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora. 

Important:

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin email si/sau SMS,  a notificarii de expediere a comenzii.

Forta Majora -  evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.Atat clientul cat si Elite  nu vor fi raspunzatoripentruneexecutareaobligatiilorcontractuale, daca o astfel de neexecutareestedatorataunuieveniment de fortamajora

Utilizare abuziva: reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Elite.Produse si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Elite, Clientului, ca urmare a contractului incheiat.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs si/sau serviciu de catre Elite clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Elite, indiferent de modalitatea de livrare.

 

2.PROCEDURA DE COMANDA

Clientul/Utilizatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea produselor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea comenzii, implicit nici rezervarea automata a produsului/serviciului.

Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Comanda se considera valabila numai dupa ce Elite  confirma Clientului prin email, apel telefonic si/sau SMS, posibilitatea onorarii acesteia. O comanda nu poate fi livrata pana cand aceasta nu a fost confirmata prin oricare dintre modalitati anterior mentionate.

Elite poate anula comanda efectuata de catre client, in urma unei notificari prealabile adresate ClientuluI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1.  neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  2.  invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre Elite, in cazul platii online;
  3.  datele furnizate de catre client, pe site sunt incomplete si/sau incorecte.

Pentru comenzile externe , cele care au un termen de livrare de peste 5 zile (stocuri externe ) , afisat sub disponibilitate ,se percepe un avans de minim 20% din valoare comenzii si restul la livrare.Pentru aceste comenzi nu se accepta retur sau se plateste costul trensportului de 40euro+tva per produs.

Comanda nu mai poate fi anulata dupa ce a fost primita prin email/SMS confirmarea livrarii acesteia.

Denuntarea unilaterala a comenzii se poate face de catre client daca Elite intarzie livrarea, cu exceptia situatiilor de forta majora, cu maxim 10 zile lucratoare peste termenul specificat in confirmarea comenzii. Denuntarea unilaterala trebuie formulata in scris si expediata cu confirmare de primire, prin fax sau prin e-mail confirmat, mai devreme de momentul intrarii in posesia produsului comandat. In acest caz, daca plata s-a efectuat deja de catre client, acestuia i se vor returna banii, in maximum 14 de zile din momentul primirii produsului neacceptat de catre client, conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.


3. MODALITATEA DE LIVRARE

Produsul va fi livrat clientului in sistem de curierat door-to-door catre client sau poate fi ridicat direct din magazinul Elite, conform optiunii clientului.

Produsele cumparate de pe site sunt livrate in tara prin intermediul firmei de curierat rapid FanCurier.

Elite va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Elite va informa Clientul despre aceasta situatie. Elite poate livra ClientuluI un produs similar avand acelasi pret, in situatia in care produsul  solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si acordulClientului.

Detaliile de livrare a produselor/serviciilor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Elite, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

Taxe de Livrare:

  • 1 anvelopă auto/4x4/jantă - 30 de RON;
  • 2 anvelope auto/4x4/jante - 30 de RON;
  • 3 anvelope auto/4x4/jante - 40 de RON;
  • 4 anvelope auto - 35 de RON;
  • 4 anvelope 4x4/comerciale/jante - 40 de RON;
  • anvelope camion - 50 de RON/buc.

 

Pentru anvelopele de camion si agro-industriale transportul se calculeaza in functie de greutatea acestora (de exemplu, pentru 100 de kg, transportul va costa 110 RON (TVA inclus.) Pe site in formularul de comanda o sa ia automat conditiile de livare pentru anvelopele auto. In momentul in care sunteti contactat pentru confirmarea comenzii o sa vi se aduca la cunostinta si valoarea reala a transportului.

Aceste tipuri de livrari sunt valabile pentru localitatile cu acoperire Fan Courier. 

Pentru localitatile fara acoperire Fan Courier se mai percepe o taxa unica de 30 de RON (TVA inclus) indiferent de numarul de kilometri suplimentari.

 

4.FACTURAREA SI PLATA PRODUSELOR

Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru produsele si serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Factura se va emite pe baza datelor furnizate de catre client  prin comanda plasata. Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului  includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Elite nu este responsabil si nu poate fi tinut raspunzator pentru furnizarea unor date incorecte, incomplete si/sau neadevarate la momentul crearii CONTULUI si la data plasarii COMENZII de catre client/utilizator, aceste inadvertente putand atrage anularea comenzii de catre Vanzator.

In cazul platilor online Elite nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

Plata se poate face prin urmatoarele modalitati:

  • ramburs (la primirea comenzii), direct la curierul nostru , FanCourier;
  • cu ordin de plata prin banca/depunere in cont (livrarea se va face in momentul confirmarii platii in contul nostru);
  • direct pe site, cu cardul, prin intermediul - euplatesc si mobilpay;

Prin intermediul platii cu cardul produsele se pot plati si in rate egale fara dobanda, daca aveti cardul de cumparaturi la una din bancile cu care avem acord, respectiv:

  • BCR (pana la 4 rate )- selectati euplatesc
  • BT(pana la 4 rate) - selectati euplatesc
  • Alpha Bank(pana la 6 rate)- selectati euplatesc;
  • BRD(pana la 6 rate) - selectati euplatesc;
  • Credit Europe Bank-card Avantaj (pana la 4 rate)- selectati mobilpay;
  • GarantiBank (pana la 4 rate)-selectati mobilpay;

5.Limitarea raspunderii

Elite face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori acestea pot contine mici inadvertente.Elite nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe site, care nu se datoreaza culpei sale.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail/SMS in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.

Preturile produselor de pe acest site sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe SITE sunt valabile in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului, reprezentantul Elite va oferi solutiI alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, designului fara notificare prealabila de catre producatori.

Produsele distribuite pe site sunt listate in mai multe baze de date. Din acest motiv in eventualitatea unor erori tehnice/materiale in actualizarea bazei de date, unele produse care sunt listate ca fiind in stoc, pot fi de fapt cu stoc epuizat. In aces caz, Clientul va fi contactat de indata ce acest aspect a fost semnalat. Elite  nu va trimite produse similare care sa inlocuiasca produsul comandat, decat dupa informarea si acceptul final al Clientului.

Exista situatii in care nu putem comercializa un singur produs, atunci cand avem stoc de 2 sau 4 bucati si nu mai avem de unde completa stocul.

Elite îşi rezervă dreptul de a modifica oricând termenii şi condiţiile de faţă, fără vreo notificare prealabilă. Modificările vor fi afişate în acest loc şi vor avea efect imediat. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin  trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

6. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

In afara de cazul in care este agreat de catre elite si client diferit, proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare si doar dupa efectuarea platii din partea clientului, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate in magazinul Elite).                                           

7.RETURNAREA PRODUSELOR

Potivit legislatiei in vigoare, clientul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesia fizica  a produselor.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul se obliga sa instiinteze Elite, printr-o notificare scrisa,  cu privire la decizia de retragere din contract,despre produsul pe care doreste sa il returneze, data la care a fost livrat precum si daca doreste inlocuirea cu un alt produs. Dupa procesarea acestei informari, Elite comunica confirmarea de primire a deciziei de retragere. Comunicarea scrisa in acest sens se va trimite la urmatoarea adresa de email: office@anvelopes.ro.

Orice retur facut de catre client, fara instiintarea scrisa prealabila, nu va fi procesat.

Clientul  este obligat sa returneze produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Elite Tires Distribution Srl decizia sa de retragere.Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In cazul in care comanda este achitata, Elite va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Elite Tires Distribution Srl de catre clientul persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din contract,conform optiunii de plata specificata in formularul de comanda.

Elite Tires Ditribution Srl  va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

Elite isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate clientului persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Returnarea produselor se va face  in ambalajul original intact, insotit de eticheta de livrare si doar daca acestea nu prezinta nicio urma de folosire si/sau deteriorare, survenita dupa momentul expedierii. Nu sunt acceptate retururile de jante, anvelope, produse Thule montate si a rotilor complete (jante+anvelope montate ).

Costurile de retur -60 ron-produse thule, 80 de ron anvelope turisme, 100 ron anvelope 4x4, pentru anvelopele de camion si agro-industriale se va comunica in functie de greutate.

Clientul suporta costurile directe legate de returnarea produselor, conform legislatiei in vigoare.

Daca motivul returului este un defect de fabricatie al produsului sau faptul ca produsul primit nu este cel pe care l-ati comandat, din culpa Elite Tires Distribution Srl, taxele aferente transportului-retur vor fi suportate de catre noi.

Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind acelasi serviciu de curierat rapid – FanCurier, la urmatoarea adresa: Str.Gh.Gr. Cantacuzino, nr. 188, Ploiesti, Prahova.

8.LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Elite si Clienti / Utilizatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Elite are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile clientului au fost cu rea-vointa sa solicite acestuia daune interese, in conditiile legislatiei in vigoare. De asemenea, Elite isi rezerva dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului.

9.CONDITII DE GARANTIE

Prin acest certificat se garanteaza lipsa defecţiuniilor de material sau de fabricaţie a anvelopelor vândute,conform standardelor internaţionale UNECE 30, UNECE 54, DOT49 CFR 574 şi ETRTO, cu respectarea parametrilor imprimaţi pe anvelope şi a prevederilor prezentului certificat de garanţie.

1. Notiuni
1.1. Garanţia legală priveşte protecţia juridică a consumatorului faţă de defectele bunurilor achiziţionate fiind obligatorie prin lege şi nu depinde de contract.
1.2. Garanţia comercială reprezintă manifestarea voinţei vânzătorului, garantul, care se autoresponsabilizează pentru anumite defecte. În prezentul document, prin garantie comerciala se întelege si garantia acordata cumparatorilor persoana juridica.

2. Garantia oferita consumatorilor
2.1. Prezentul certificat de garanţie reflecta drepturile consumatorului acordate in baza Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora şi O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumătorului. Drepturile consumatorului in baza acestor reglementari vizeaza garantia legala acordata in caz de neconformitate a produsului cu contractul.
2.2. Vanzatorul este obligat sa ii livreze consumatorului bunuri care sa fie in conformitate cu contractul, respectiv care:
a. corespund descrierii date de vânzător și posedă calitățile bunurilor pe care vânzătorul le-a prezentat consumatorului ca mostră sau ca model;
b. sunt corespunzătoare scopului special pentru care consumatorul le solicită și pe care el l-a adus la cunoștința vânzătorului la încheierea contractului și pe care vânzătorul l-a acceptat;
c. sunt corespunzătoare scopurilor pentru care bunurile de același tip se utilizează în mod normal;
d. prezintă calitatea și performanța care sunt normale pentru bunurile de același tip și la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, dată fiind natura bunurilor și ținându-se seama de orice declarații publice privind caracteristicile specifice ale bunurilor făcute de vânzător, producător sau reprezentantul acestuia, în special în reclame sau prin etichetare.
2.3. Nu se consideră a fi o neconformitate în sensul prezentului articol în cazul în care, la încheierea contractului, consumatorul cunoștea sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască neconformitatea sau în cazul în care neconformitatea își are originea în materialele furnizate de consumator.
2.4. In baza garantiei legale si in cazul existentei unei lipse de conformitate, vanzatorul se obliga sa ii puna consumatorului la dispozitie urmatoarele modalitati de realizare a garantiei:
a. aducerea la conformitate a produselor, fara plata: consumatorul are dreptul de a alege intre reparare sau inlocuire, exceptie de la dreptul de alegere facand situatia in care solicitarea consumatorului este imposibila sau disproportionata;
b. in cazul in care consumatorul nu este eligibil pentru acordarea reparatiei sau inlocuirii, sau daca vanzatorul nu a luat o masura de reparare sau inlocuire intr-o perioada rezonabila de timp, sau daca vanzatorul nu a executat repararea sau inlocuirea fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, acesta poate cere o reducere corespunzatoare a costului sau rezolutiunea contractului.
c. in cazul in care lipsa conformitatii este minora, cumparatorul nu poate obtine rezolutiunea contractului.
2.5. Cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
2.6. Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrare se prezumă că a existat la momentul livrării cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produselor sau a lipsei de conformitate.
2.7. Toate anvelopele comercializate beneficiaza de garantie in cazul aparitiei defectului/defectelor in conditiile unei exploatari/utilizari normale a acestora. Durata medie de utilizare a anvelopelor este până la atingerea unei uzuri a benzii de rulare de 1,6 mm la anvelopele de autoturisme şi 2 mm pentru anvelopele de camioane.
2.8. In cazul lipsei de conformitate, in baza garantiei consumatorul va beneficia de inlocuirea produsului, intrucat natura industriei nu poate asigura aducerea in conformitate prin reparare a anvelopei. Pentru anvelope, inlocuirea se realizeaza gratuit, atunci când uzura este mai mică sau egală cu 10% din banda de rulare. Daca uzura depăşeşte 10% din banda de rulare, conform acordului stabilit între părţi, beneficiarul poate opta să plătească contravaloarea uzurii, stabilită în urma efectuării unei expertize de un specialist în domeniu agreat de părţi.
2.9. In cazul in care se constata lipsa de conformitate, si inlocuirea bunului nu este posibila, nu este posibila intr-un termen rezonabil, sau nu este posibila fara a crea un inconvenient consumatorului, atunci consumatorul va beneficia de returnarea sau reducerea pretului. Atunci când uzura este mai mică sau egală cu 10% din banda de rulare, consumatorul anvelopelor este returnata integral. Daca uzura depăşeşte 10% din banda de rulare, conform acordului stabilit între părţi, beneficiarul va primi contravaloarea gradului de neutilizare a anvelopelor, stabilit în urma efectuării unei expertize de un specialist în domeniu, agreat de părţi.
2.10. Garantia acoperă cel mult valoarea integrala a anvelopelor reclamate.
2.11. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei.

3. Conditii normale de utilizare a anvelopelor
3.1. Aplicarea garantiilor mentionate in Art. 2 este condiţionată de o uzură normală şi uniformă a benzii de rulare, obtinuţă în situaţii de exploatare corespunzătoare, până la atingerea indicatorilor de uzură prezenţi în canalele de profil. Anvelopele sunt garantate pentru exploatari/utilizari in conformitate cu destinatia lor, care presupun indeplinirea urmatoarelor conditii:
a. Anvelopele se vor depozita conform informatiilor oferite de producator;
b. Anvelopele nu se vor monta pe jante deteriorate, ruginite, de tip sau dimensiune necorespunzătoare;
c. Nu se vor folosi camere la anvelopele marcate TUBLESS.
d. Pentru anvelopele marcate TUBE TIRE nu se vor folosi camere de mărimi necorespunzătoare sau cu urme vizibile de îmbătrânire a acestora.
e. Se vor respecta parametrii anvelopei referitori la sarcina maximă pe roţi corelată cu presiunea maximă şi cu viteza maximă admisă.
f. Nu se vor folosi anvelope nepotrivite tipului de autovehicul.
g. Anvelopele se vor monta si demonta corespunzator, intr-un service autorizat R.A.R.
h. Se vor respecta parametrii de utilizare, respectiv se va evita suprasarcina, suprapresiunea sau subpresiunea anvelopelor.
i. Anvelopele nu se vor deteriora mecanic sau chimic.
j. Se va respecta distanţa corecta între roţile duble ale autovehiculului, acolo unde aceasta conditie este necesara.
k. Nu se va rularea autovehicolul cu roţile blocate.

4. Cauze care pot afecta conformitatea anvelopelor
4.1. In afara de situatiile de la Art. 3, exista si situatii care pot afecta conformitatea anvelopelor, si vanzatorul va remedia lipsa de conformitate numai daca dupa indeplinirea expertizei tehnice mentionata in Art. 8.2 se constata ca lipsa conformitatii nu a fost cauzata de una sau mai multe din urmatoarele situatii:
a. In cazul în care anvelopele au fost deterioarate ca rezultat al utilizării într-un alt scop decât cel pentru care a fost destinat;
b. Montarea anvelopelor într-un service neautorizat RAR;
c. Alegerea incorectă a dimensiunii si montarea incorecta a anvelopelor: neconformitatea cu caracteristicile prevăzute în cartea de identitate a autovehiculului; folosirea de jante deformate sau destinate pentru alte dimensiuni de anvelope; profil de banda de rulare necorespunzător domeniului de utilizare; inversarea sensului de direcţie sau montarea inversa nerespectand marcajul INSIDE, OUTSIDE (când este indicat); nerespectarea poziţiei de montaj (la dimensiuni speciale); montarea anvelopelor perechi (jumelate, dual) de tipodimensluni diferite sau cu un grad de uzură inegal;
d. Abateri de la parametrii de utilizare: suprasarcina; suprapresiunea; subpresiunea; rulaj în condiţii de aplatisare (deflecţie); continuarea rulajului fără presiune interioară, alte situaţii ce nu sunt conforme cu caracteristicile tehnice ale anvelopei;
e. Defecţiuni ale autovehiculului: abateri ale unghiurilor ansamblului de direcţie (uzura anormală); funcţionarea defectuoasă a sistemului de frânare (încălzirea exagerată a jantei şi a zonei de talon, deteriorare cord); funcţionarea unor amortizoare defecte; îndoirea axelor şl funcţionarea defectuoasă a diferenţialului, improvizaţii ce nu respectă regulile de siguranţă a circulaţiei şi de întreţinere a autovehiculului.
f. Echilibrarea necorespunzătoare a ansamblului anvelopa-janta-valva: instabilitate determinată de selectarea unor anvelope necorespunzătoare sau jante înguste; jante cu imperfecţiuni; defecţiuni la nivelul talonului determinate de erori de montaj.

5. Cauze care afecteaza conformitatea anvelopelor
5.1. Pe durata exploatării, depozitarii şi transportului anvelopelor de catre consumator, pot interveni o serie de cazuri care conduc la diferite defecte ce nu sunt imputabile procesului de fabricaţie. S.C. ELITE TIRES DISTRIBUTION S.R.L. nu raspunde pentru lipsa conformitatii survenita din urmatoarele cauze:
a. Anvelope care nu au fost comercializate de catre vânzător;
b. In cazul în care numărul DOT (data fabricatiei) este indescifrabil;
c. Depozitarea incorectă: deformare prin incidente de îndoire, presare sau lovire, apropiere de surse de căldură; contact cu produse chimice agresive; expunere îndelungată la acţiunea factorilor atmosferici;
d. Anvelopele care prezintă perforatii sau deformari ale carcasei, tăieturi, lovituri, crăpături provocate de corpuri ascuţite sau durei;
e. Situaţii provocate de hazard, starea drumurilor şi conducerea autovehiculului: impact cu corpuri dure sau gropi şi perforarea sau deformarea accidentala a carcasei anvelopei, frecări laterale sau centrale cu efecte de uzură şi dezvoltare de căldură, continuarea rulajului cu diferite corpuri tăioase reţinute între canalele benzii de rulare sau în vecinătatea flancului (cazul anvelopelor dual);
f. Piederea etanşeităţii: desprinderi între componentele rezultate din cauze de exploatare necorespunzătoare; perforări; defectarea ventilelor; uzuri provocate în talon din montaj cu janta neuniformă sau cu defecţiuni;
g. Denivelări, umflături, vibratii după atingerea unul nivel de uzură mai mare de 10% din înălţimea iniţială a profilului;
h. Utilizarea anvelopelor după depăşirea adâncimii minime legale a benzii de rulare 1,6 mm la autoturisme şi 2 mm la autocamioane.
i. Situaţii acccidentale: incendiu; accidente de circulaţie imputabile conducătorilor auto sau hazardului; defecţiuni în funcţionarea autovehiculului; contact cu substanţe chimice şi petroliere; folosirea anvelopelor în competiţii automobilistice neautorizate de producător.
j. Reparaţii sau marcări: reparaţii ce afectează caracteristicile structural-constructive (adaugarea sau aplicarea unor materiale sau solutii in vederea realizarii etanseitatii), marcări neconvenţionale efectuate de către consumatori: stanţari, imprimări sau vopsiri pentru identificare şi scopuri diverse.

6. Garantia oferita persoanelor juridice
6.1. Toate anvelopele comercializate beneficiaza de garantie in cazul aparitiei defectului/defectelor in conditiile unei exploatari/utilizari normale a acestora. Durata medie de utilizare a anvelopelor este până la atingerea unei uzuri a benzii de rulare de 1,6 mm la anvelopele de autoturisme şi 2 mm pentru anvelopele de camioane.
6.2. In cazul garantiei oferite persoanelor juridice, cauzele mentionate in Art. 4 si 5 reprezinta situatii de excludere a garantiei.
6.3. In cazul defecţiuniilor de material sau de fabricaţie, in baza garantiei cumparatorul va beneficia de inlocuirea produsului. Inlocuirea se realizeaza gratuit, atunci când uzura este mai mică sau egală cu 10% din banda de rulare. Daca uzura depăşeşte 10% din banda de rulare, conform acordului stabilit între părţi, beneficiarul poate opta să plătească contravaloarea uzurii, stabilită în urma efectuării unei expertize de un specialist în domeniu agreat de părţi.
6.4. In cazul defecţiuniilor de material sau de fabricaţie, si inlocuirea bunului nu este posibila, atunci cumparatorul va beneficia de returnarea pretului anvelopelor. Atunci când uzura este mai mică sau egală cu 10% din banda de rulare, contravaloarea anvelopelor este returnata integral. Daca uzura depăşeşte 10% din banda de rulare, conform acordului stabilit între părţi, beneficiarul va primi contravaloarea gradului de neutilizare a anvelopelor, stabilit în urma efectuării unei expertize de un specialist în domeniu agreat de părţi.
6.5. Garantia acoperă cel mult valoarea integrala a anvelopelor reclamate.
6.6. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei.

7. Termene
7.1. S.C. ELITE TIRES DISTRIBUTION S.R.L. asigura cumparatorului, atat consumator cat si persoana juridica, lipsa de conformitate aparuta in termen de 24 de luni de la data inscrisa pe factura de vanzare / la produsele Thule garantia este de 60 de luni.
7.2. In cazul lipsei conformitatii / constatarii defecţiuniilor de material sau de fabricaţie inlocuirea va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si cumparator, nu poate depăşi 21 zile calendaristice.

8. Rezolvarea reclamatiilor
8.1. In cazul in care cumparatorul doreste sa reclame lipsa de conformitate va urma pasii:
a. Va trimite un e-mail pe adresa office@anvelopes.ro (Nume si Prenume, Telefon, Adresa e-mail, Nr. Comanda sau Nr. Factura, Produs, Cantitatea si defectul reclamat)
b. Va depune sau trimite anvelopele reclamate la punctul de lucru al vânzătorului (Str. Ploiesti Prahova, str Gheorghe Grigore Cantacuzino nr188, însoţite de documentele de mai jos:
– Copie Factura fiscala cu mentiunea numarului sesizarii completate si confirmate prin e-mail sau telefonic;
– Copie Certificat de garanţie;
– Copie după certificatul de înmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate;
– Dovada montării anvelopelor într-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj) prin prezentarea documentelor fiscale aferente;
8.2. Reclamaţia depusă de cumpărător va fi analizata si rezolvata în termen de 21 zile de la data recepţiei anvelopelor reclamate la sediul vânzătorului. In cazul in care defectele reclamate se incadreaza la Art. 5, reclamatia nu face obiectul unei lipse de conformitate / constatarii defecţiuniilor de material sau de fabricaţie si aceasta va fi refuzata. In situatia in care defectele reclamate se incadreasa la Art. 4, anvelopele vor fi trimise la expertizare. In cazul unor vicii ascunde, termenul de 21 zile curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuate de un organism tehnic neutru.
8.3. In situatia in care reclamataia este justificata, vanzatorul va informa cumparatorul telefonic si/sau email si va inlocui anvelopele conform Art. 2.9 sau va returna contravaloarea anvelopelor conform Art. 2.10. Anvelopele reclamate vor deveni proprietatea vanzatorului, si pot fi returnate producatorului. In cazul in care rezultatul expertizei este favorabil pentru client si anvelopa/anvelopele sunt acceptate la garantie, vom suporta costul de transport al expeditiei doar in baza documentului de trimitere prezentat de catre client (awb si chitanta curier).
8.4. In situatia in care reclamatia nu este justificata, vanzatorul va informa cumparatorul telefonic si/sau email, iar acesta trebuie sa ridice anvelopele reclamate de la sediul vanzatorului. In cazul in care cumparatorul nu va ridica anvelopele in termen de 30 de zile de la primirea raspunsului, raspunderea contractuala inceteaza, iar obiectele vor fi eliminate din depozit pentru eliberarea spațiului prin introducere in circuitul legal al anvelopelor uzate (reciclare sau distrugere).
8.5. Pe perioada in care anvelopele se afla in analiza la expertizare, vanzatorul nu acorda inlocuirea produsului reclamat cu un alt produs. Vanzatorul isi declina orice raspundere pentru pierderi sau pagube inregistrate in utilizarea sau functionalitatea anvelopelor, pierderi ale afacerii, pierderea unor contracte, pierderi de venituri sau pierderi de economii anticipate, pentru costuri si cheltuieli majorate sau pentru orice pierderi sau daune indirecte, pierderi sau daune subsecvente ori pierderi sau daune speciale. Eventualele litigii se vor solutiona pe cale amiabila conform Codului Comercial si Codului Civil prin conciliere directa, iar in caz de neintelegere, conform prevederilor legale in vigoare.

Atentie!
In conformitate cu prevederile legale in vigoare anvelopele uzate trebuie predate unui colector autorizat, in scopul introducerii in circuitul de valorificare/distrugere ecologica a deseurilor de cauciuc.

Cea mai variata gama de anvelope de iarna sau de vara, anvelope 4x4 pentru turisme sau allseasons pentru toate categoriile de autovehicule. Comercializam o gama larga de anvelope de la cei mai renumiti producatori de anvelope: Nokian, Pirelli, Michelin, Continental, Bridgestone, Goodyear, Dunlop, Fulda, Kleber, Uniroyal, Bf Goodrich, Cooper, Hankook, Kumho, Mitas, BKT, Barum, General, Sebring, dar si o gama variata de jante de tabla si aliaj de la producatori consacrati precum: Aez, Dezent, Dotz, Enzo, Oz, MSW, Borbet, Breyton, KFZ.