Categorie:

Dimensiune anvelope:

Producator

Sezon:




runflat  

Material jante:

Caracteristici jante:

Producator

Dimensiune roti:

Marca:


Producator

Categorii:

Producator

Categorii:

Producator



Plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)


anvelopa iarna DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T
consum  DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T Caderenta DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T Bdecibeli DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T 69 dB
Anvelopa : Iarna

Caracteristici

Latime: 205
Inaltime: 55
Diametru: 16
Indice sarcina: 91
Indice viteza: T
Eficienta consum: C
Grad de aderenta: B
Nivel zgomot: 1
Decibeli: 69 dB
Runflat: Nu
Sezon: Iarna

DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T

DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91TPRODUCATOR: dunlop
DISPONIBILITATE:
In Stoc

Garantie: 24 luni
Livrare: gratuita la 4 buc.(pentru comenzi peste 500 de ron(la 4 bucati)) in orice localitate cu acoperire FAN Courier (exceptie camioane).
Consultati lista localitatilor cu acoperire FAN Courier aici

  Comenzi telefonice: In aceasta perioada primim exclusiv comenzi online

Pret: 370.00 RON
Preturile includ TVA si taxa eco
Visa Mastercard


Adauga in cos
afla cum se masoara anvelopa
Descriere DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T

Anvelope auto iarna DUNLOP WINTER SPORT 5 205/55R16 91T


  • Nervurile unghiulare centrale inovative sporesc in lungime fiind imbunatatita capacitatea lor de deschidere si de agatare de suprafete, asigurand aderenta laterala excelenta pe drumurile de iarna alunecoase.
  • Anvelopa de iarna Dunlop WinterSport 5 dispune de un numar sporit de blocuri, oferind muchii suplimentare in contact cu suprafata drumului, asigurand o tractiune superioara si performanta pe zapada;
  • Canelurile profunde prevazute pe profilul de rulare permit anvelopei Dunlop Winter Sport 5 sa evacueze cantitati mai mari de apa si zapada, reducand riscul de acvaplanare si ajutand la mentinerea controlului pe drumurile umede;
  • Beneficiand de designul unic Winter Sport 5, greutatea este distribuita optim in intreaga anvelopa, rezultand o rezistenta mai redusa la rulare si oferind o eficienta sporita a consumului de combustibil.

Anvelope Dunlop

Compania britanica de anvelope Dunlop a luat nastere in anul 1889, unul dintre cei implicate fiind John Boyd Dunlop care a reinventat si dezvoltat prima anvelopa penumatica. A reprezentat una dintre primele companii multinationale si de-a lungul timpului a ajuns sa fie una dintre cele mai mari companii industriale britanice.

In primii ani de la infiintare companiei, anvelopele pentru biciclete au reprezentat principalele produse, dar in 1900 a fost produsa prima anvelopa pentru un autovehicul motorizat. In 1922 Dunlop a introdus pe piata prima anvelopa care continea in structura sa tije de otel si carcasa de panza, inovatie care a contribuit la cresterea duratei de folosire de peste trei ori fata de anvelopele folosite pana atunci. In perioada urmatoare anvelopele Dunlop au inceput sa se remarce in competitiile de motorsport, masinile echipate cu anvelopele producatorului britanic castigand prestigioasa cursa de anduranta de la Le Mans de 10 ori in perioada anterioara celui de-al doilea razboi mondial, ca rezultat direct al calitatii, rezistentei si eficientei. Nici in perioada urmatoare razboiului, producatorul britanic nu s-a lasat mai prejos, colaborarea cu Jaguar conducand la alte 5 titluri la Le Mans, iar anul 1958 a marcat inceputul unei domiantii de 7 ani in Formula 1.

Dunlop a fost primul producator care a identificat cauzele acvaplanarii si a cautat sa gaseasca metodele de reducere a riscurilor si prevenire a acestui fenomen.

Perioada anilor 70 a fost marcata de o perioada mai putin benefica, datorata si declinului industriei auto britanice si crizei de petrol din anul 1973.

In 1985, compania Dunlop Rubber Company a fost achiziționată de BTR plc, iar Sumitomo a dobandit dreptul de a produce și comercializa anvelope rutiere marca Dunlop. Sumitomo nu a achizitionat nici o companie Dunlop. În 1997, Sumitomo a obtinut acordul de a folosi denumirea Dunlop in numele sau corporativ și a schimbat numele filialei sale din Marea Britanie in Dunlop Tires Ltd. 

În 1999 Sumitomo și Goodyear au initiat un joint venture in baza caruia Sumitomo a continuat sa produca toate anvelopele fabricate de japonezi sub numele Dunlop, in timp ce Goodyear Tire and Rubber Company a cumparat 75% din companiile de anvelope detinute de Sumitomo in Europa și America de Nord.

In ceea ce priveste inovatiile tehnologice, in 1998 Dunlop a dezvoltat sistemul (DSST), care permite conducerea unui autoturism cu anvelope flat, iar in 1999 apare primul sistem de detectie a presiunii in anvelope cu senzori incorporati in structura anvelopei.

In 2002 este introdusa tehnologia 3S, constand intr-un profil de rulare asimetric cu 3 zone care asigura combinatia optima intre rulare silentioasa, sportivitate si siguranta.

Anul 2008 marcheaza aparitia primei anvelope cu insertii Kevlar in zonele laterale ale anvelopei, caracterizat prin numele marcat in zona laterala: Dunlop SP Sport Maxx TT, iar in 2010 anvelopa de iarna Dunlop Winter Sport 3D primeste premiul I conform testelor ADAC Motorwelt/OAMTC and Stiftung Warentest si este aleasa ca cea mai buna anvelopa de iarna de catre cititorii cunoscutului site TyreReviews.co.uk.